فال تلفنی

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

آیا در تصمیم گیری برای موردی دچار مشکل شده اید؟ نمی دانید گام بعدی تان چه باید باشد؟ آیا نمیتوانید عواقب تصمیم خود را پیش بینی کنید؟ ما به شما کمک می کنیم تا در عمق آینده ی احتمالی خود نگاهی بیندازید و شما را در مسیر تصمیم گیری هایتان تا حد امکان راهنمایی می کنیم. تصور کنید که چه کارهایی را متفاوت و به نحو دیگری انجام می دادید، اگر نتایج آن ها را از قبل می دانستید. این دقیقا همان موضوعی است که ما شما را در آن یاری خواهیم داد.

کارت های پاسور می توانند همچون کارت های تاروت در زمینه ی طالع بینی نیز کاربرد داشته باشند و استفاده شوند. چه بسا که فال گیری با کارت در قرن ۱۳ میلادی با کارت های فال تاروت آغاز شده بود. با این وجود امروزه شاهد گسترش انواع طالع بینی ها با کارت های مختلف هستیم و می توانیم فال پاسور را دومین فال پر طرفدار با کارت به حساب آوریم.

معنی خال های مختلف در فال پاسور چیست؟

چهار خال در کارت های پاسور از اهمیت بیشتری نسبت به بقیه ی اشکال برخوردار هستند و معنای عمیق تری در آن ها نهفته است.

دل:

نماد دل در فال پاسور، به معنای احساس شادی و خشنودی در تمامی ابعاد زندگی است که شامل بعد عشقی در زندگی نیز می شود. به طور کلی خال دل در فال پاسور دارای معنی و مفهوم مثبت و خوبی است ؛ مخصوصا اگر تعداد بیشتری خال دل در کنار هم قرار گیرند ، معنای نیک و مثبت آن تشدید می گردد.

پیک:

در بیشتر موارد خال پیک در فال پاسور نشانه ای منفی تلقی می شوند. اما در مقابل، پیک همچنین خبر از آینده ای روشن می دهد و به معنی امیدی مثبت برای ادامه ی راه ، اطمینان و دوستی می باشد.

فال پاسور تلفنی

خشت:

خال خشت در فال پاسور اساسا نشانه ی مثبتی است و می توان آن را به عنوان شانس و یا حتی نعمت هم تفسیر کرد. هنگامی که تعداد خشت های زیادی با هم می آیند ، به معنای ثروت زیاد و بی کران می باشد.

گشنیز:

نماد گشنیز یا خاج در کارت های پاسور نمادی منفی محسوب می شوند و به معنای جدایی ، خسارت، جراحت ، تصادف و یا به نحوی بد یمنی می باشند. البته کارت خاج به هیچ عنوان به معنای کارت مرگ نمی باشد و فال گیران تنها بر اساس دیدن خال گشنیز در فال پاسور کسی ، مرگ آن فرد را پیش بینی نمی کنند.

معنی کارت های صورت در فال پاسور کدام اند ؟

اگر طالع بینی و فال پاسور برای یک جنس مذکر انجام شود ، کارت شاه دل نماد آن مرد است. اگر فال متعلق به یک جنس مونث باشد، متقابلا بی بی دل سمبل او خواهد بود. تفسیر دقیق هر یک از کارت ها ممکن است برای هر طالع بینی متفاوت باشد اما ما در اینجا به شفاف سازی پایه ترین مفاهیم خواهیم پرداخت.

سرباز ، بی بی و شاه و ترکیب آن ها با هر خالی می توانند معانی متفاوتی بدهند. می توان آن ها را به عنوان آدم ها، شخصیت ها ، موقعیت ها ، شرایط و … تعریف کرد. کارت های  صورت می توانند نماد بعدی از خود متقاضی فال و یا فردی در زندگی اش باشد. می توانند ایده ای از طرز تفکر افراد و اینکه چه احساسی دارند و انگیزه و هدف آن ها دقیقا چیست به ما بدهند.

با این حال ، کارت های صورت اشاره به تقویت و پرورش برخی خصوصیات نیز دارند و حتی راهکارهایی معنوی به ما ارائه می کنند.

سرباز:

حاکی از ایده های متنوع و پیام رسان است.

بی بی:

به معنای رشد و پرورش ثمره ها و نتایج می باشد

شاه:

شاه در فال پاسور گسترش می دهد و تثبیت می کند.

تفسیر فال پاسور

معنی اعداد مختلف در کارت های پاسور چیست ؟

  • آس : کارت های آس دارای معنایی مثبت هستند و نشان از آغازی دوباره و نو دارند.
  • دو : عدد دو می تواند به معنی تاخیر ، انتظار و یا رسیدن به تعادل باشد.
  • سه : کارت های با عدد سه مفهوم هشدار دارند و خبر از ارتباطات از دست رفته و یا آشفته می دهند.
  • چهار : عدد چهار در کارت های پاسور حاکی از سکون و احساس درماندگی می باشد.
  • پنج : عدد پنج نشان دهنده ی چالش هایی است که اگر از عهده شان برآیید ، می تواند منجر به رشد شود.
  • شش : کارت های شش در فال پاسور نماد هماهنگی می باشند و به ندرت جنبه ی منفی دارند.
  • هفت : عدد هفت به مشکلات ، خیانت ، فریب و یا جدایی اشاره دارد.
  • هشت : کارت های شماره هشت نشان از تعهد ، حرکت و وفاداری دارند.
  • نه : شماره نه بدین معناست که کاری را به نحو بسیار کارآمدی انجام دهید و از نتیجه کار خود راضی باشید.
  • ده : عدد ده در فال پاسور به معنی تکامل و شروع نظمی جدید است.

ژوکر در فال پاسور چه معنایی دارد ؟

کارت های ژوکر به این دلیل در فال پاسور استفاده می شوند چرا که در حقیقت نماد متغیرهای پیش بینی نشده در زندگی هستند ؛ گرچه اگر تصمیم گرفتید از ژوکر در فال استفاده کنید ، می تواند به معنی آشوب ، مسائل غیر قابل انتظار و غیر قابل پیش بینی نیز باشد.

راهکارهای فالگیری با کارت های پاسور

بدیهی است که کار نیکو کردن از پر کردن است و تمرین و ممارست در هر زمینه ای منجر به پیشرفت می شود. با گذشت زمان و کسب تجربه ی بیشتر, بصیرت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما در ابتدا  باید یاد بگیرید و دریابید که تفاوت های ظریف هر معنی در ترکیب های جدید چه مواردی را شامل می شوند و چه ارتباطی با موضوعات مختلف دارند. سپس باید تلاش کنید تمامی کارت ها را با هم ترکیب کنید ، چرا که هنر طالع بینی با کارت در این است که مفهوم تمام کارت ها را با اعداد و اشکال مختلف در نظر داشته ، و داستانی مطابق با شرایط متقاضی فال بیان کنید.

فال تلفنی...
ما را در سایت فال تلفنی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fatemeh faleghahve بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 0:19